Drakenbergen - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Coen en Hanneke Weert - WaarBenJij.nu Drakenbergen - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Coen en Hanneke Weert - WaarBenJij.nu

Drakenbergen

Blijf op de hoogte en volg Coen en Hanneke

04 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

De dag erop een hele dag reizen gehad naar de drakensbergen. Hier hadden we een leuke accommodatie geïnspireerd op een english cottage. Coen en ik hadden een huisje voor onszelf met een ruime inloopdouche. Meteen even bij de rest gaan kijken. Jaja coen en ik hadden de beste kamer. De rest had alleen een bad en geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen. We hebben daar heerlijk op het terras gezeten en wat biertjes gedronken. De dag erna zouden we gaan wandelen door de drakensbergen. Helaas konden we niet de route lopen die gepland was, vanwege geplande afbranding van een stuk berg. Dat doen ze hier vaak om de grond vruchtbaar te maken. We hebben een route gelopen die wel mooi was, maar niet helemaal was wat we ervan verwacht hadden. Gelukkig stond er nog iets enorm spectaculairs op de planning. Iets wat djoser niet aanbied maar na aandringen van ons toch geregeld hebben. Het was nog even spannend want ze moesten minimaal 8 mensen hebben, maar achteraf ging de hele groep, zelfs onze chauffeur ging mee. Nou wat is dat spectaculaire dan denken jullie vast. Een helikoptervlucht boven de drakensbergen! Wat wad dat een fantastische ervaring. Per keer konden er 3 mee, maar coen en ik hadden geluk, wij mochten met zn tweeën. Wauw een helikoptervlucht is al leuk maar als die dan ook nog over de drakensbergen scheert en vervolgens kun je de diepte in kijken, dat is echt geweldig! Na deze ervaring hebben we er nog een drankje op genomen aan het meertje van onze accommodatie.
Meer volgt later want terwijl ik dit typ zit ik ziek in de bus met koorts en een pijnlijke buik van een nacht lang diarree. Ja dat hoort er ook wel eens bij helaas : (

• 05 Oktober 2013 - 09:14

Hanneke:

Test

• 05 Oktober 2013 - 09:22

De Mama's:

Hallo luitjes,

Wat leuk om jullie verslagen te lezen en dat jullie er zo van genieten.
    Jammer Hanneke, dat je je even niet zo lekker voelt, hopelijk is het snel weer over.
    Geniet er nog maar even van, voor je het weet is het weer voorbij.
    Heel veel lieve groetjes van ons!